Lista

Har haft en lugn och skön morgon.. Vaknade helt utvilad just före klockan skulle ha ringt, kl 9... Förstår inte hur jag kunde vara så pigg, gick och la mig först efter 3 igår natt....... SÅ mindre än 6 timmar har jag sovit....
Måste försöka ställa om min nattsuddning, går ju på ledigveckorna, men svårt sen när jobbveckorna börjar....

Har lilla Bobban idag igen, Lotta jobbar till 18.15, då kommer hon hit... Jag och hjärtat ska göra lasagne, så Lotta oxå får i sig lite mat =)

Gav lillvovven ett ben, så nu har han fullt upp med det.... Så tänkte göra en lista jag snodde av Lotta =)

10 frågor om dig själv

fullständigt namn? - Anna-Stina Blom
när fyller du år? - 12 Augusti
vad har du på dig just nu?  - Nattbyxor, tröja
vilken årstid är bäst? - Sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova lite längre utan att behöva stressa iväg till jobb
vad tycker du mest om hos dig själv? - Vet inte...
vad är du bra på? - Hmm, lite av varje säkert =P
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - Med någon

 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Lotta
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga
vem är snyggast av dina vänner? - Ingen aning....
vem är mest partyprisse? - Ingen, alla är rätt lugna
vem är den du helst har filmkväll med? - Janne eller Lotta
vem av dina vänner är mest "evil"? - Haha
vem tar du med dig om du tar med dig någon? - ??

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Lotta
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
vem är farligast i din familj? - ingen är väl farlig...
vem ser roligast ut i din familj? - Ingen =)
vem är coolast? - Haha, alla =P
har ni något husdjur? - Systrarna har
vem har du mest gemensamt med? - Lotta
vem står för underhållningen? - Jag och Lotta me vårat babbel =P
vem sover du oftast med? - Janne varje natt.... annars blir det väl Lotta när vi har våra övernattningar ibland =)
roligaste kvällen med familjemedlem? - Finns många!

10 frågor om idag

vad har du gjort? -Klivit upp, suttit vid datan, ätit lunch, vart på promenad me Bobby....
har du varit glad idag? - Jao...
har du varit ledsen idag? - Nej
har du gjort något bra idag? - Nää bara strunt typ =P
vad ska du göra nu? - Vänta på att hjärtat slutar jobbet så ska vi fara och handla...
har du gjort något dåligt idag? - Nej!
vad har du ätit idag? - Lunch bestående av yoghurt + 2 hårdbrödmackor med hamburgerkött på
har du duschat idag? - Nej, duschar typ alltid på kvällen
är du trött nu? - Nej
vad händer imonn - Ev fara och luncha, fara på bolaget, och säkert nått annat =)

ANNAT

Hur mår du just nu? - Bra!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Ja
Har du piercat dig? - Jadå!
Vart då? - Öronen, näsan, naveln...
Gjorde det ont? Ja! Det i näsan hade jag inte gjort om för pengar!
Har du tatuerat dig? - Nej, men har planer =P

 TELEFON/MOBIL

 Vem ringde dig senast? - Lotta
Vem ringde du senast? - Lotta
 Vem sms:a till dig senast? - Martina tror jag det var.. Inte helt säker dock... Får så sällan sms, så glömmer =)
 Vem sms:a du till senast? - Kommer inte ihåg.. =P

 ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - Nej!
Vad är klockan nu just nu? - 14:52
 Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen bara....

 FAMILJ

 Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Länge sen!
 Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Oxå de länge sen!

 ÖVRIGT

Gillar du punk? - Neee
Har du sminkat dig idag? - Nej
 Isåfall, vad för smink?  -----
 Vad har du på dig för kalsonger just nu? - Haha, använder inte kalsonger =P
 Hur ser dem ut? -----

 MUSIK

 Lyssnar du på musik just nu? - Nej
 I så fall, vilken låt för tillfället? ------
 Vad gillar du för musik? - Det mesta

KLÄDER

 Har du fler än 4 linnen? - Ja
 Har du fler än 3 jeans? - Ja
 Har du fler än 5 tröjor? - Ja 

 SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Ja
Använder du Wax? - Nej
Använder du ögonskugga? - När jag far ut, annars inte
Använder du kajal? - Väldigt sällan
Använder du hårspray? - Ja
Använder du volymspray? - Nej
Andänder du mousse? - Nej, inte längre faktiskt.....
Använder du deodorant? - Ja
Använder du parfym? - När jag ska fara ut, men annars inte....
Använder du läppglans/läppstift? - Även där blir det svaret när jag far ut =)
Använder du brunkräm/foundation? - Nej, inte längre
Uppsatt hår eller hängande? - Just nu uppsatt eftersom jag ser ut som fan i håret...
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar ofta, men har även lockigt ibland....

 KÄRLEK

Är du kär just nu? Ja!
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Ja
Har du ett förhållande? - Ja
När går gränsen vid otrohet? - Hmm.. Vid kyssar, lite intima kramar kan kanske oxå räknas som det... Stor skillnad på en kompiskram och en "nått-mer-kram" =P
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nä
Är du romantisk? - Ibland =)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej, inte snott, bara tagit avlagd när jag var liten =P
Är du svårflörtad? - De tror jag inte
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? -Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Magnus tror jag nog det var
Hur länge höll det? - Inte länge...
Har du lekt med någons känslor? - Nej! Inte avsiktligt iaf
Hur länge var ditt kortaste förhållande? - Väldigt kort, nån vecka
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Finns för och nackdelar me båda, men tycker om att vara i ett förhållande.. Allt kan annars bli rätt tomt och trist kan jag tänka mig....
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha nej!
Är du en bra pojk/flickvän? - De tror jag.. Hoppas det iaf =)
Vem sov du senast bredvid ? - Janne
När fick du din första kyss? - Hmm 14 år tror jag
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Hmm.. Mamma var runt 15-16 tror jag... Linda kom ju till när mamma var 18, så förhoppningsvis var dom tillsammans ett tag innan det =P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nää!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?- Nej, dumt att göra det....
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Beror på hur personen är..

Nää nu ska jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback