Förra veckan....

Förra veckan hade vi ju besök av Lotta och Johan... och såklart var lill Bobban me =)   Spelade in när han busade och här är resultatet:


Vet inte varför jag hade kameran på sniskan så där, men ni får väl vinkla huvudet rätt för att kolla =P

Bara för söt ibland alltså.... =)  Hade oxå viljat ha hund egentligen, men det stora problemet är ju att jag hade inte haft tid.... Varannan vecka jobbar vi båda från 7 till 16, och så länge hade jag aldrig låtit en hund vara själv! Hade ju vart snäppet till djurplågeri att lämna en liten valp själv så länge, även en vuxen hund för den delen.. Så mina hundtankar får vänta tills antagligen nån av oss byter jobb, blir arbetslösa, eller nått annat =P

Ska strax gå tillbaka till tvättsugan.... Allt är i torktumlaren nu, så är bara att vika och hämta upp som är kvar att göra.. Typiskt nog var ena torktumlaren sönder! Alltid nått som ska böka eller vara sönder när jag har tid... Kan tro att inte en annan människa har en telefon så dom kan ringa och felanmäla!!

Sen idag ska vi ha middags dubbeldejt på kina, ska bli mysigt =) Vet inte rikigt vad jag ska äta, men lutar åt kyckling thai sweet chili... Iaf inte min kära biff med bambuskott... Då får jag hålla mig på replängds avstånd från hjärtat, för man luktar rätt mycket vitlök efter det =P

Och imorgon fyller man 25år! Få se om man blir nå klokare eller inte =P

Nääää ska kila ner till tvättis och samtidigt ta me pappersinsamlingen så man blir av me allt papper som vi har samlat på oss.... Började bli så fullt så man knappt får igen skåpsluckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback