I can see your halo...

Få se vad som händer ihelgen, eventuellt utgång imorrn, men får se läget då hur det blir... Kan inte direkt säga att jag har lust att fara ut, men brukar alltid komma när man vet att det blir nått... Skönt att inte ställa in sig på nått ifall det inte blir nått... Har vart och fikat på vetehatten imorse me L och J, var trevligt =)
När jag kom hem igen slappade jag ett tag, sen kollade jag Våra Bästa År och efter det vart det en promenad runt kilen... Skönt att vara ute när det är så bra väder!

Var full rulle hela dagen igår! Svärmor var först förbi me fika och blommor som jag fick i försenad födelsedags present.. Sen kom hjärtats 2 kompisar förbi, och sen efter ett tag kom Lotta som vi skulle bjuda på lasagne... Donade på me lasagnen och guuud så god den var!

Kollade film sen på kvällen, Fun with Dick and Jane.. Var väl sådär.. Trodde den skulle vara lite mer rolig, men helt klart värd att se iaf... Och nu har jag verkligen insett att vi måste köpa en ny soffa... Inte kul att 3 pers ska behöva sitta och trängas i en söndrig soffa som är stenhård på vissa ställen, och jätte djup på vissa... Svårt att sitta skönt i den.. Tur iaf att vi ännu har kvar sängen i TV-rummet så att jag och Janne inte oxå var tvungen att trängas me dom i soffan.. Hade nog inte fått plats =P  Har planer på att köpa 2 soffor när vi köper ny... En me 3 sitsar och en me 2 sitsar... Men får se hur det blir, måste hitta nån prisvärd först, vill inte slösa en förmögenhet på en soffa direkt...

Nää, ska kila iväg!
Ha en trevlig helg allihopa!


(( ♪ ♫  Sååå bra låt  ♫ ♪ ))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback