What to do....

Rastlös som tusan är jag.... Har redan städat så det behövs inte göras.
Dammsög och vaskade igår, krukade även om blommorna... För nån vecka sen putsade jag alla fönster, rensade och städade i garderoben... Städat ut skåpet under diskbänken, gått me pappersinsamlingen, tvättat kläder..

Tror jag haft lite att göra på mina ledigveckor när så mycket blivit gjort.. Eller så har jag bara gjort bort sånt man vet att man annars måste göra... Bara göra det, bättre än att skjuta upp det för mest troligt blir det inte gjort då har jag lärt mig =)

Idag ska jag och hjärtat ev. och äta på O'learys, för att fira min födelsedag... =)  Sen imorrn blir det att fara till byn, fiska lite och hjärtat skulle dona lite mer på bilen.. Håller tummarna att det ska vara fint väder, och lite djur i luften =P

Näää ska kolla Våra Bästa År som började för en stund sen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback