Jepp Jepp

Hade egentligen tänkt fara till byn idag, men ändrade mig i sista sekunden imorse... Hjärtat ska ju dona me bilen hela dagen + även imorrn, så tänkte att jag får aptråkigt att sitta där och glo... Okey om det var mitt i stan, då hade man ju kunnat sitta ute och sola hela dagen, men eftersom det är i byn är det såå mycket djur... Getingar, Bronsar, myggor, myror och trollsländor.. Så hade blitt tokig att sitta där och vifta en längre tid.... Var ovanligt mycket djur igår när vi var där igår, jag var faktiskt inte den enda som klagade och det är inte ofta det inträffar =)

Kommer bli att vara ensam hemma tills imorrn, tror jag ska fara iväg till mor och far sen och tigga mat... Annars lär jag svälta mig själv till imorrn, finns fan inget tråkigare än att laga/äta mat själv....

Nää ska gå och kika Våra bästa År som börjar om nån minut!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag ser den som den ska vara iaf :) Synd att jag jobbar annars hade vi ju kunnat ta en jag och du dag/natt igen :)

2009-07-15 @ 17:33:11
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ser fel version, fattar inte hur man ändrar heller. kram

2009-07-17 @ 20:53:58
URL: http://www.cookiedragon.net
Postat av: Stina

Tror kanske om man har Explorer som är äldre än version 7.0 att det kan vara fel... Jag har 7.0 och Lotta har 8.0 och vi ser det rätt... + att i 8.0 kan man ändra läge man ser i, Compatibility View heter det alternativet... =)

2009-07-18 @ 00:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback