Regn och rusk...

Vaknade fan just efter 7 idag! Var trött men lyckades trots allt pallra mig upp från sängen iaf =) Såå skönt att gå upp tidigt, dagarna blir så långa, så känns bra speciellt nu när det bara är nästa vecka kvar av semestern...

Putsade alla fönster igår... Tog faktiskt jättefort, vet inte rikigt varför man alltid ska skjuta upp det... Kanske för att det inte är allt för roligt men vafan, nu är det gjort iaf!

Syster kom förbi idag me glasen jag beställt av henne från Ikea! Fick även hennes servis hon köpte som hon skulle ha hem till sig, men insåg att den bara ligger i hennes lägenhet och ruttnar dit =P  Yay!! Tur man har världens bästaste syster =) Här är bilder på grejjerna...












Köpte 2 set av glasen, var 2 av samma i varje kartong så vart 12 glas... I servisen var det 8st av allt, dvs Mattallrik. djuptallrik och assiett... och slutligen 5 st svart prickiga skålar! =)

Imorrn är det 50års fest som gäller... Ska dit kl 17 så har ju hela dagen på sig att förbereda sig så man slipper stressa =) Men vet att jag iaf kommer dra på det till sista minutrarna... Brukar alltid bli så.. Tex om man ska fara ut en helg, har vart ledig, likförbannad börjar man dusha och sånt sviinsent så man måste stressa på slutet för att hinna allt man ska göra innan man ska dra sig iväg... Man tycker jag borde lära mig, men inte =P

Har börjat fundera om jag ska sätta om löshåret snart eller om jag ska ta bort det helt.. Känns som att det sliter jävligt mycket på mitt vanliga hår, blivit tover vart löshåret växt ut.. Alltså "tofsen" av nytt hår som växt ut och vart silikonet sitter.. Eller vad det är, men gissar iaf på nått silikon eller likande =) Är så tovig, så kan knappt dra fingrarna genom håret... Men tycker ju om att vara långhårig... Men får se sen när jag tar bort det hur mitt hår ser ut... Är det inte så slitet så tor jag faktiskt att jag sätter om det igen =)

Näää vart lite längre än väntat detta inlägg, ska väl avrunda.. Ska plocka ut ut min nya diskmaskin och slänga på en ny laddning.. Vart mycket att diska när Lotta kom me grejjerna =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ahh visst är jag bara för snäll? :D Men jag hade 3 uppsättningar hos mej och Johan har 2 hos sej så.. Kändes mer nödvändigt att du fick dom så dom kommer till nån nytta :D

2009-07-10 @ 21:47:40
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Lina

Mitt hår blev också tovigt i "utväxten". Lessna tillslut och tog bort allt, men fick klippa bort en tova som inte gick att borsta ut :-( Men trivs superbra i lååångt hår så jag ska nog sattsa på att spara ut mitt eget istället! :-)

2009-07-10 @ 23:19:01
URL: http://littlemrss.blogspot.com/
Postat av: Stina

Lotta: Aaa klart du är =D



Lina: Men du har ju långt hår annars oxå, jag har ju så kort hår.. Tar ju fan flera år för mig att få så långt som jag vill ha... =)

2009-07-10 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback