Sanning

Jaha, måste väl försöka mig på denna, vart utmanad av Lotta....

20 Sanningar...

1. Tycker om att vara vaken seeent på nätterna, hatar att gå och sova
2. Snoozar oftast minst 2ggr innan jag går upp på morgonen
3. Försöker lära mig att inte döma människor för snabbt.. Har haft lätt med det förr
4. Har tänkt köpa linser för mer än 3år sen, men har inte ännu blivit av....
5. Trivs jättebra med mitt jobb, men kommer garanterat ändå vilja byta om nått år
6. Saknar ibland att vara 14 igen, var alltid nått nytt som hände...
7. Gillar att umgås med folk
8. Hade viljat ha en hund, men är allergisk och skulle iaf inte ha tid för det
9. Ibland svullnar min läpp utan att jag vet varför =P
10. De flesta nätter har jag i öronproppar för att kunna sova
11. Hatar att laga mat! Men tycker det kan vara roligt att baka ibland...
12. Älskar morgonkaffe, men orkar sällan göra det när jag är ensam hemma 
13. Hatar smådjur! Getingar, myggor, harskrankar.. Ja, alla kryp på sommaren
14. Fyller snart 25år, men känner mig inte äldre än när jag var 18
15. Har ofta ont i huvdet, så många dagar har tillbringats i sängen
16. Är inte allt för social av mig, tycker det är skönt att vara hemma och bara vara..
17. Är faktiskt väldigt enonomisk av mig...
18. Är ännu en fantast av Våra Bästa År, snart följt den i 8 år....
19. Tycker om att rita och fixa/ändra bilder i Photoshop, vilket jag ofta sysslar med
20. Tycker om att pyssla, men blir inte mycket av sånt längre.. Enda jag gör är stickar!

Det tog längre tid än jag trodde att göra denna! Och eftersom alla vars blogg jag brukar läsa redan var utmanade, utom 1, så utmanar jag bara denna person... Så Tessi, du är utmanad!! =)


Nää ska försöka gå och sova.... Natti Natti!

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback