Ska väl...

... skriva en rad eller två, var ett tag sen som vanligt!

Sitter och kollar Våra Bästa År, men lätt att göra annat samtidigt, tur är väl det att man är tjejj =P

I lördags vart det utgång! Hade jätteskojj! Fick äta Sushi för första gången oxå, tyckte faktiskt det var jättegott! =) Satt hos N och drack och pratade, sen bar det av till nex.. Där var det så lite folk så resten av gänget ville fara på Björnis... Jag avskyr Björnis, så det fick bli hemresan för min del... Det var faktiskt bra att jag for hem, mådde som en gris alltså... Tillbringade en tid vid toastolen innan jag tillslut pallade att gå å lägga mig... Hade inte vart roligt att börja må så dåligt på krogen... Tyckte inte jag drack mycket, men pallar inte speciellt mycket alkohol heller så...

Söndag vart det att tillbringa i sängen typ... Sov till 12, vaknade och åt 2 hårdmackor, somnade om igen och vaknade vid 3 tror jag klockan var.... Var helt slut alltså! För en gångs skull när hjärtat är pigg och kry var det jag som var sängliggandes... Är van att det är tvärtom, så var lite surt =P

Hade svårt att somna igår på kvällen.... Kom i säng vid 1, sen låg jag och vred och vände på mig ett tag innan jag tillslut kunde somna.... Hade ställt väckaren på 8, vaknade av den 9.30... Så 1 och en halv timme har den ringt innan jag vaknade...  Är en "vanlig" klocka, så den ringer konstant till man slår av den.... Konstigt att man kan sova så hårt...

Få se om det blir att grilla till helgen... Pappa hade städat av hela terassen + rengjort grillen... Det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa! Guud så gott me grillat!!

Gjort en ny wallpaper igen, för er som är intresserade =P




Nää ska väl se klart Våra Bästa År nu, sen värma lite lunch om vi har nått hemma.. Ska på möte kl 13-15 med min chef, men sen är jag ledig heeeela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback