Torsdag...

Veckan har gått såå fort.. För fort... Var ju nyss måndag och nu är det helt plötsligt torsdag!!

Har vart och hjälpt Lotta tömma lägenheten... Jag, mamma och Lotta tömde hennes förråd, vart myycket att slänga.. Förråd borde egentligen förbjudas, man sparar iaf så onödiga saker där =P
Kom dit vid 8 på morron och höll på till 11 då vi for och luncha på Jeanette's! Gott som tusan, och välbehövligt efter 3 timmars städande... =)  Efter det skulle Lotta och jobba, så vi for till GVE och jag passade även på att gå in på Lindex.. Hade fått mitt paket jag beställt så täkte att jag lika gärna kunde prova kläderna så jag ser på en gång vad jag skulle lämna tillbaka... Fick även me mig en tröjja i strl: 96.. Vet inte hur den har hamnat i mitt paket, men min kusin kanske blir glad, om den duger åt henne dvs.. =P

Igår var jag till Lotta och hjälpte henne städa ut deras walkin garderob... Johan hade samlat grejjer där så var smockfullt me grejjer.. Men rensade ut det och började sätta in lite hyllor och sånt Lotta ska ha där i garderoben.. Vart jättebra!

Idag vette tusan vad man ska göra.. Har haft ont i huvudet hela morgonen, så förhoppningsvis släpper den framåt dagen... Har haft huvudvärk heela veckan, förutom i tisdags... Fan oxå, vad kan det vara?!?
Läkarna i denna stad är ju så jävla obrydd, så känns bara meningslöst att gå dit... Sist jag var där gjorde dom inte ett skit.. Dom kollade inte ens mitt blodtryck!!! De brukar dom ju alltid göra, men inte nu... Inte nå prover, inget.. Verkar som att man måste vara mer eller mindre död innan dom ska fatta att man har ett problem... Fan inte roligt att gå varenda dag och ha huvudvärk... Ok om den var lindig, men vissa nätter kan jag knappt somna av den, och vissa dagar vill jag bara såga av mig huvudet för att slippa den!
Nä, nog om det nu.. Blir inte bättre av att gnälla om det... =P

Imorgon har jag tvättstuga! Har sviiiin mycket tvätt, men som tur är har jag ju 5 maskiner, så tar fort..  Tur att man har en snäll granne som man får låna tvättcylindern av =)

Nä, ska kila vidare!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback