Snabb update...

Ska strax börja platta till håret och slänga på lite mascara så man är redo att fara iväg... Vi ska fara till vetehatten vid 09.20 och äta frukost, och sen ska jag vara moraliskt stöd åt Lotta som ska tatuera sig =) 

Helgen gick snabbt som aldrig förr... Tillbringade hela helgen hos syster och roligt hade vi! Kollade TV/film, pratade, och donade på...

Skulle egentligen ha jobbat idag, men har bytt bort mitt skift, har redan jobbat igen det förra månaden oxå =P
Så jag var helt redo, sköööönt som tusan var det med sovmorgon!

Nää ska gå och slå igång plattången så kan jag sen sitta och chilla tills telefonen ringer! Alltid skönt att göra sig klar och sen ta det lungt, istället för att slöa och sen behöva stressa =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhå det var på tiden me lite update :)

2009-10-02 @ 19:16:19
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback