Orkeslös...

Var för trött imorse, så orkade inte med tvätten... Ska gå ner till tvättstugan kl 13 och se om den är ledig.. Har rätt mycket tvätt så hade vart skönt att få det bortgjort...
Var helt slut imorse när hjärtat väckte mig, men hade ju bara sovit typ 4 timmar så kanske inte så konstigt...

Imorgon ska jag fara till syster och kanske oxå sova där, men får se hur det blir... Måste låna mammas bil på lördag, så kändes lika bra att sova hos Lotta så man är lite närmare mamma =) Ska hämta en platta som vi ska ha under databordet... Är som en genomskinlig platta man har på golvet.. Tänkte nu när vi har sånt fint nytt golv är det onödigt om det blir lika repigt och gropigt som det gamla golvet!

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på... Hade viljat göra nått, men finns inte så mycket att hitta på.. Ska iaf kolla senaste avsnittet av V som jag laddat ner imorse, sen vette tusan...

Nä, ska börja packa all tvätt och se vad som ska med ner till tvättstugan! Vill vara där prick 13 ifall det är ledigt så inte nån annan hinner sno maskinerna före mig =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback