Torsdag

Tvättade som sagt igår.. Fick sällskap av min granntant när jag var sista svängen och skulle vika ihop allt... Så vart där nästan 1 timme... Inte lätt att smita undan när man möter nån riktigt pratglad =)

Denna dag har gått fort! Suttit vid datorn, kollat Våra bästa år, dammsugit, satt igång diskmaskinen, hängt upp nya gardiner i Tv-rummet.. Efter det vart det en dusch och sedan fixa håret.. Var slö idag, så det fick bli lockigt...
Har oxå hunnit äta lite youghurt och flingor.. Tänkte äta min mat från igår, men var inte så hungrig.. Så sparar det tills imorrn. Hämtade mat från thai igår, blir ju alltid över för det är ju sååå mycket mat man får me!

På typ 1 timme kommer mamma och hämtar mig.. Då ska vi fara till dom och äta vårrullar och sen blir det att fara iväg på Bingo. Storvinsten är 50.000kr!!!! Hoppas att den går ut ikväll... Helst till oss såklart, men iaf till nån.. Man känner sig ju nästan tvingad att fortsätta gå nu när vinsten är så pass hög...

Sitter och lyssnar lite musik på spotify, men blir gaaaaalen av all reklam... Fan är ju reklam efter varje låt typ!! Men orkar fan inte betala för det iaf, så får väl helt enkelt stå ut me reklamen =P

Nä, ska kila!


Onsdag....

Sitter och kollar Våra bästa år... Tänkte slänga in en rad här medans, vart reklam precis!

På önskemål från Linda sätter jag ut en bild på tavlan! =) Bilden är klickbar, vart lite för stor att sätta ut helbild på den... Har kollat på den tidigare när vi köpte soffan, men vart aldrig att köpa den! Så nu behöver vi bara ett snöre till baksidan så vi kan sätta upp den!
Den fanns i svart/grått oxå, men var mycket finare med lite färg!

Inte bästa kvaliten på fotot, men svårt att få ett bra kort med solen från ett håll och me en inte allt för bra kamera.. Men man ser ju iaf hur tavlan ser ut =)

Hade visst tvättstuga idag! Var ner före 10 och kollade så det var andra passet jag bokat, och det var det! Hade bara skrivit upp 25/8, inte vilken tid =P Så kl 12 springer jag ner dit och tvättar, hade myyyycket tvätt... Tur som fan jag har alla 5 maskiner, bara inte nån är trasig...

Var hos Lotta igår och hjälpte henne med lägenheten! Plockade ner från skåp och sånt.. Sen vart det att hämta mat från Dannes! Finns fan inge godare grillmat alltså! 
Sen vart det en lugn dag... Satt vid datan, kollade TV...

Ska fara till Lotta på lördag oxå och börja rensa från hennes förråd.. Mamma skulle oxå komma! Tur att vi har rensat där en gång tidigare, så nu är det inte allt för mycket där!
Sen har jag lovat att fixa mammas hår på kvällen när hon ska på dans, och efter det vettetusan vad man ska göra till helgen... Hjärtat ska eventuellt fara till Hakkas över natten, var nått speciellt där...
Nåja, nått hittar man väl på förhoppningsvis =)

Nää, nu började Våra bästa år igen, hej svejs!

På väg...

Är precis på G till Lotta... Kommer dit lite tidigare, så ska passa på att hämta ut pengar före så jag har pengar på mig till bingot på torsdag =P

Nä, ska börja promma, G skulle möta mig efter vägen!

Long time...

Var länge sen jag skrev en rad här... Hade nästan glömt bort min blogg, men såg att jag fått en kommentar av Lotta som sa att jag kanske borde uppdatera =P

Har väl inte hänt allt för mycket förra vecka, vanliga rutiner och sånt... Har avklarat min första jobbvecka efter semestern, och nu har jag ledigvecka!!! Skönt som tuuusan alltså... Har vart helt slut alltså när jag har behövt stiga upp före fan själv 1 vecka i rad, när man har vart van att kunna ligga och dra sig i sängen tills man själv vill gå upp!

Idag ska jag fara till Lotta och hjälpa dona i hennes lägenhet!

Har precis druckit morgonkaffe, och nu inväntar jag Våra bästa år! Måste komma ihåg att platta håret oxå, somnade me blött hår så ser inte så vackert ut =P

Skulle föressten hänga upp min nya tavla igår, vart lite förvånad när jag såg att det inte fanns nått snöre att fästa den i... Lite snålt! Eftersom tavlan kostade 1600:-, tycker jag att ett litet snöre kan följa me som man kan hänga upp den!

Nä, ska kila vidare!

11 dagar kvar...

Bara denna vecka + nästa innan semestern är över och man börjar jobba igen.. Asså vafan, fick ju nyss semester juh!!! Usch vad tiden går fort när man är ledig alltså....

Idag har vi haft tvättstuga, tog rätt fort då jag bokar bägge stationerna... Bra att ha en kusin som inte använder tvättstugan så man får en extra cylinder =P
Efter det vart det data och tvtittande, och sen bar det iväg på stan en sväng...
Sen kom Sara förbi och satt nån timme, var trevligt! Måste göras om fler gånger, nu när hon vet vart jag bor =P

Imorgon är det middag hos mor och far, sen testa lyckan på bingo.. Storvinsten är på 38.000kr, så man måste ju fan åka dit fast chansen inte är stor att man vinner..

Började fundera om jag skulle gå och sova, men känner mig inte alls nå trött... Blir väl att glo runt på internet ett tag till och hoppas tröttheten kommer smygandes.. Inge roligt att nattsudda ensam!