Long time...

Var länge sen jag skrev en rad här... Hade nästan glömt bort min blogg, men såg att jag fått en kommentar av Lotta som sa att jag kanske borde uppdatera =P

Har väl inte hänt allt för mycket förra vecka, vanliga rutiner och sånt... Har avklarat min första jobbvecka efter semestern, och nu har jag ledigvecka!!! Skönt som tuuusan alltså... Har vart helt slut alltså när jag har behövt stiga upp före fan själv 1 vecka i rad, när man har vart van att kunna ligga och dra sig i sängen tills man själv vill gå upp!

Idag ska jag fara till Lotta och hjälpa dona i hennes lägenhet!

Har precis druckit morgonkaffe, och nu inväntar jag Våra bästa år! Måste komma ihåg att platta håret oxå, somnade me blött hår så ser inte så vackert ut =P

Skulle föressten hänga upp min nya tavla igår, vart lite förvånad när jag såg att det inte fanns nått snöre att fästa den i... Lite snålt! Eftersom tavlan kostade 1600:-, tycker jag att ett litet snöre kan följa me som man kan hänga upp den!

Nä, ska kila vidare!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Kul med uppdate :) Vi har köpt ny dator och jag har letat din bloggadress febrilt..Men den var ju inte allt för svår att komma ihåg ser jag nu;)

2010-08-24 @ 10:01:14
Postat av: Stina

Aha, ni fick inte igång eran gamla data eller? Nää, är rätt simpla adresser till alla bloggar faktiskt =)

2010-08-24 @ 10:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback