Nattsudd....

Länge sedan jag var vaken den här tiden... Har gått och lagt mig vid 12 hela förra veckan, tror inte en dag senare än efter det!

Vart inte att fara till syster idag, ska fara dit imorgon istället.. Gizmo kommer bli saknad, mycket saknad.. ♥

Har hunnit me lite grejjer idag iaf.. Kollat Våra Bästa år imorse, skottat uppfarten till garaget.. Börjat städa ur mitt rum, som kommer ta en evighet känns det som.. Sååå mycket skrot alltså, men vill iaf gå igenom allt så man inte slänger nått viktigt, eller nått man känner att man vill spara...
Jag och mamma var på Coop och handlade oxå, roligt att kolla hur det hade blivit där =)

Fick min nya jacka idag oxå, den passade perfekt! Visste inte alls om den skulle passa, var såna konstiga mått på sidan. Så tänkte bättre att den är lite stor än för liten.. Lättare att äta upp sig än tvärtom =P Kändes hur varm och mysig som helst, tror jag ska inviga den imorgon..
 
Köpte även ett pannband, var jättemysigt så tror
jag kommer använda det ofta =)

Ska försöka komma lite längre på mitt rum imorgon, hade vart skönt att bli helt klar me det nu när vi bor hos mamma och pappa! Då har man ju all tid i världen på sig, annars blir man lätt lite för slö och tänker att man kan göra det en annan dag.. Som det varit i några års tid =P

Nää ska försöka sova nu så jag orkar upp i vettig tid imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback