Svettigt...

Håller på att flytta grejjer från hyllan vi har i TVrummet till sovrummet... Satan av grejjer det var.. Alla tidningar vägde ton alltså! Packade alla tidningar i en bananlåda, skulle lyfta in den i sovrummet, men gick inte så bra.. Fick gå svängar med lite tidningar åt gången, var inte allt för roligt...
Men nu har jag iaf lyft bort alla prydnader, alla DVD/Playstation/Xbox grejjer och även böcker och tidningar... Men är lite kvar ännu, allt skit man inte vet vart man ska ha som man bara slänger ner i nån låda.... =P

Vart jättefint me den nya tapeten! Passade inte allt för bra ihop me golvet där inne, men tror inte man kommer tänka på det när man får in möbler och mattor och sånt.. Så kommer bli bra =)

Sov liiite för länge idag, vaknade 9.50... Vet inte varför jag inte vaknat av väckarn.. Han som skulle tapetsera var för tidig, så jag hade inte ens hunnit klä på mig innan han kom så fick öppna dörren insvept i en filt.. Inte allt för skojj men vet ju annars att han hade kommit in med huvudnyckeln om jag inte öppnat...

Nää, ska ta ett sista ryck nu innan jag förslappar.... Kan iaf inte packa ner allt för mycket nu, kan inte börja lyfta in stora saker i sovrummet, tapeterna måste torka först.. Hade inte vart roligt att rispa dom det första man gör!

Skriver säkert nån mer dag i veckan, måste ju ta nån paus i mitt donande me alla flyttkartonger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback