Tvättstuga....

Vart klar me tvättstugan för inte allt för länge sedan.. Vart 5 maskiner, men i 1 hade jag en matta + i en annan hade jag 2 nya tröjjor jag tvättade.. Dom var röda, så vågar inte chansa att dom inte färgar av =P  Så hade egentligen bara 2 maskiner + då den me mattan...
Mattan verkar bli mindre och mindre för varje gång jag tvättar den... Skumt....

Nu tänkte jag gå och sätta på kaffe, sen invänta Våra Bästa År... Till lunch ska jag äta en kebabrulle! Har rester från igår.. Vi vart såå sugna på nått gott igår kväll, då bestämmde vi oss för att hämta varsin pizza, trots att vi hade ätit middag för inte mer än 3 timmar sen.. Märktes dock när jag åt av den att jag inte var särskilt hungrig, åt typ 1/4 av den... =)  Roligt me lite infall ibland iaf.. =P

Nä, nu måste jag gå och stänga fönstret, börjar bli lite väl kallt här inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback