Borta bra...

...men hemma bäst!!! Skönt som tusan att vara hemma igen alltså!

Resan var rolig, hann med mycket... Skansen, Liseberg, Skåne, Shopping och mycket mer... Mat måste jag väl oxå nämna, känns ju som att man inte gör annat när man är borta =P
Och inte att glömma, vi körde ju över en älg oxå! Och körde över är rätt uttryck, för det var just det vi gjorde.. En bil framför oss som tog smällen och älgen hamnade över gatan.. Var säkert död redan då, men säkerligen var den helt död efter att vi + gubben i bilen bakom oss hade kört över den =P

Som sagt iaf, skönt att vara hemma.. Saknat mitt hjärta som tusan! Inte ofta man är borta 9 dagar från varann... Sist var när jag var utomlands med familjen, och det var nog... -07 tror jag...

Skönt att jag har fleeera veckors semester kvar! Ska väl fara ut till byn nu i veckan och sova där några dagar... Hinna fiska och bara vara ute och få sig lite sol!

Har precis gjort en ny bloggdesign åt Lotta och tänkte knåpa ihop en åt mig själv, men min fantasi är som bortblåst nu.. Måste först hitta den innan jag kan försöka mig på nått =P

Ska väl försöka sova på en stund så man orkar upp i vettig tid imorgon...



Kommentarer
Postat av: Lotta

Ahh var verkligen skönt att komma hem :)

2010-07-28 @ 13:05:40
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: tessi

då syns vi ju snart;)

2010-07-29 @ 05:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback