Today...

Idag beger vi oss! Har gått fortare än vad jag trott denna vecka...

Var igår hos storasyster och fikade! Hon hade kalas tidigare för hon är borta på lördag då hon egentligen fyller år, och passade ju mig och Lotta bra då vi inte heller är hemma då =)

Har precis packat det sista, bara lite småsaker kvar som jag ska packa efter jag duschat.. Måste även komma ihåg mina glasögon, kan ju inte ha dom dygnet runt i 10 dagar hur gärna jag än skulle vilja...

Det negativa just nu är för det första min jävla hals! Har haft ont nu i flera dagar och blir bara sämre... Har försökt pressa halstabletter och dricka te, men verkar inte ha haft nån betydelse...
Andra negativa är ju att jag kommer vara borta från hjärtat i 10dagar!!! Usch, känns hemskt...  Men kommer gå bra, inte direkt som att man dör utan varann men kommer vara tomt iaf...

Nä, ska dricka upp min varma koppen och sen hoppa in i durshen och fixa klart det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback