Bild...

Så ja, hittade min kamera! Den låg under vardagsrumsbordet på en av hyllorna... Har letat där, men har inte sett den fast den låg helt öppet där... Nåja, skönt iaf att jag hittade den!

Hade inte så spännande kort på den, men knäppte ett kort på håret iaf... Ser inte så tydligt eftersom jag har lockigt hår, men någorlunda bra ser man iaf färgen =) Är lite mer rött i hårbotten, syntes inte så bra på kortet.. + att jag tycker att färgen blir annorlunda hur jag håret... Mittbena ser håret mörkt ut, rakt utan bena blir det ljust.. Är väl beroende på hur håret ligger vilka slingor som blir högst upp =)

Nä, tror jag ska städa lite... Usch va tråkigt, men är fan behövligt alltså... Grejjer överallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback