...

Som vanligt, länge sen jag skrev sist... =P

Jobbat hela veckan, har kännt ovanligt jobbigt... Har vart trött och sliten precis varenda dag.

Linserna är bra iaf, trodde jag inte skulle kunna ha dom när jag ofta är allergisk på sommaren. Men har gått hur bra som helst, får även in och ut dom på bara några sekunder så känns bra!

Länge sedan jag slängde upp kort här på bloggen, men har aldrig med mig kameran nuförtiden känns det som.. Kom på att jag inte ens tog ett kort efter jag kom från frissan, det brukar jag ju alltid göra juh =P
Efter jag skrev detta gick jag för att försöka leta min kamera, men hittade den inte nånstans! Undra vart fan jag lagt den..?!?

Har vart på stan idag me mamma å moster.. Moster skulle hämta en golvmatta hon beställt och jag passade på att göra lite ärenden.. Var på jobblokalen och fyllde i min övertid, lämnade in månadsrapporten till försäkringskassan, hämtade ut mina linser och köpte en ny TYST väggklocka! Den klockan jag köpte i Gävle tickade lika högt som våran gamla, men denna klocka är helt tyst!! Ska bli såååå skönt att slippa ljudet...

Nä, ska kolla Våra Bästa År nu, sen fortsätta leta efter min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback