Fullt upp...

Har haft så mycket grejjer att göra denna vecka, så känns som att jag inte har haft ledigvecka alls!

Måndagen  började med att jag for me Jesper och köpte glass, trots regnet, för hade lovat han redan på söndag att vi skulle fara... Sen vidare till Optikern där jag provade ut linser + kollade synen... Sen vidare till frissan där jag toppade håret + färgade en massa olika färger... =) Vart suupernöjd, Nina hade fria händer med färgen och det vart jättebra!

Tisdag var enda lugna dagen! Var hemma typ hela dagen och bara slöade..

Onsdag vart det en jobbdag, torsdag jobbade jag några timmar på förmiddagen, for tillbaka till Gällivare sen på eftermiddagen för att få delegering... Kändes lika bra att få det bortgjort på en gång! Sen for jag vidare till mamma där det vart middag och sen vidare igen för Bingo! Vart ingen vinst, men lite spänning iaf =P

Idag har jag vart på återbesök hos Optikern där dom skulle kolla så linserna satt bra och så, och det gjorde dom.. Så han skulle beställa hem linser åt mig.. Har ett par nu, men styrkan på vänster öga stämmer inte helt, dom hade inte dom jag skulle ha hemma... Men duger bra tills vidare...

Har vart hos mamma och pappa och ätit middag kl 18.. Var suupergod mat.. Kött i ugn, vet inte rikigt vad det är
för kött, men gott är det =P

Hade tänkt ha tvättstuga imorse, men orkade fan inte... Känns såå drygt att stiga upp tidigt varje dag på sin ledigvecka, så den får vänta till Söndag...

Imorrn blir det 50-års fest hos min moster! Ska bli trevligt.. Roligt att träffa och umgås med släkten, synd bara att den var just denna helg.. Om det är fint väder är det säkert mycket folk på Nunnis... Men är ju lovat regn, så kommer nog vara rätt folktomt där om det blir så..

Nää ska fortsätta måla mina naglar nu och kolla Rush Hour som är på 5:an =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback