Hmm...

Idag har jag haft en pensionärsdag =P

Dagen började med kaffe i vanlig ordning.. Slöade en stund framför data och TV innan jag började putsa fönster... Tänkte ta alla fönster i hela lägenheten, men insåg att det var överkurs.. De i köket och sovrummet såg helt OK ut, så tog bara dom i TV-rummet för dom behövde verkligen få sig en tvätt!

Andra pensionärsvarningen; Har vart på bingo ikväll! =P Moster vann 2000kr, och vi alla hade bestämt att vi skulle dela, så fick 500kr var... Inte dåligt inte... Lite synd bara att vi inte fick storvinsten som var på 14000kr, hade inte vart dumt alls...

Imorrn blir det att plocka ihop lite här hemma för det ser hemskt ut, saker överallt... Sen blir det att fara på lunchdejt och mer vet jag inte rikigt...

Ska hinna me en tripp till byn ihelg, ska testa fiskelyckan oxå tänkte hjärtat putsa upp bilen så den får bli ren inför sommaren... =)

Nää, ska lägga mig framför TV:n och kolla om det är nått, annars försöka somna.. Hade behövt börja lägga mig i tid nu, har vart vaken rätt sent denna ledigvecka.. Så svårt annars när jobbveckan börjar och man är klarvaken på kvällen när man egentligen borde ha somnat för länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback