Sen kväll...

Kom hem för ett tag sen från syster, har bara hunnit tvätta bort sminket och ta på mig myskläder!

Var hos moster idag på hennes 50års fest, var trevligt! Alltid roligt att träffa lite släkt, inte allt för ofta man samlas allihopa annars...
For till Lotta vid sen på kvällen efter vi hade ätit den suupergoda maten som serverades! =)
Hos Lotta vart det att bara slöa typ.. Glodde nån film och sånt!

Imorrn har jag tvättstuga.. Har bokat till 12, men ska kolla redan vid 10 om det är ledigt... Ska på bingo sen kl 14, så hade vart skönt att hinna få tvätten bortgjord tidigt...
Bingot är i Dokkas och storvinsten är på 30.000kr!! Hade fan inte suttit helt fel =P

Nä, ska dra mig till bädden nu, börjar bli alldeles för sent känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback