Veckan som gått....

Har haft jobbvecka, men den har gått ovanligt fort... Tänk att det redan är söndag imorrn!

Har haft Lotta och Bobby på besök hela kvällen.. Kollat film, ätit godis och pratat!

På måndag har jag linskontroll kl 12, sen frissa kl 13... Ska bli såå skönt att få klippa och färga håret alltså, var ett jäkla bra tag sen sist! Linser ska jag oxå ta, och denna gång ska jag banne mig lära mig hur man sätter i dom så jag orkar ha dom.. Sist tog det typ 40min att få in dom i ögonen, så tröttnade rätt fort på linser =P

Ska jobba på onsdag och torsdag nu till veckan, tänkte lite extra pengar sitter aldrig fel =P

Ska väl gå och sova nu, väckarn ringer 05.40 så börjar bli på tiden.. FÅr se hur lätt det kommer gå att somna när grannen har full fest... Nåja, ska väl förhoppningsvis gå bra..
Grannen hade fest igår oxå, men när jag skulle gå och sova for dom på krogen... När jag vaknade på morgonen var deras fest igång igen... Att ungdomarna orkar med sånt alltså =P

Annars nästa vecka blir lugn.. Ska tvätta kläder som jag missade att göra på min förra ledigvecka, och inte mycket annat.. Ska väl eventuellt ha en lunchdejt med A oxå om hon hade tid för det! Ska bli trevligt, var länge sen sist...

Nä, ska kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback