Helgen...

Ska strax fara till Lindex och möta upp Lotta där.. Hon slutar 14.00 och då ska vi gå och handla lite inför helgen och sen fara hem till henne... Ska vara där till söndag, så vi ska ha en rikigt myyyshelg! Alltid lika roligt att vara me henne, så har sett fram emot det hela veckan =)
Vaknade rätt sent idag, just efter halv 10... Hoppade in i durshen och fixade håret.. Trodde Tessi skulle komma till stan, så tänkte hinna klart innan hon ringde.. Men fick inget samtal, så antar att hon inte for in till stan.. =)

Ska ringa Fab på måndag och fråga när dom är klar.. Var där i början på veckan, och dom hade då inte hunnit så mycket mer än sist vi var där.. Skulle ju vart klart i fredags, men dom har inte ringt så antar det inte är klart..

Ska bli skönt men samtidigt tråkigt att flytta hem... Har ju alltid sällskap av mamma på kvällarna, så har vart roligt.. Farit och hälsat på folk och sånt man inte annars ids när man är på kilen... Hjärtat mitt är ju liite för kär i datan och sitt nya spel, så han gör inte mycket väsen av sig.. Sitter där vid datorn.. =P

Men ska iaf bli roligt att flytta hem.. Få fixa till det, köpa ny soffa, nya databord, ny säng.. Blir dyrt, men det är det värt.. =) Ska öven köpa en TV-bänk, om jag hittar den jag vill ha..

Nää, ska bege mig till Gve nu!

Kommentarer
Postat av: alex

Låter vääldigt mysigt hehe ;)

2010-03-12 @ 14:26:08
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Vad ska du hitta på i helgen? :D

2010-03-12 @ 14:33:49
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback