Jobb igen...

Jaha, då var det jobbvecka igen... Min ledigvecka har gått så fort så jag knappt hunnit reagera, men är väl för att jag haft mycket att göra under hela veckan...

Igår satte vi upp nya lampor i köket och Tv-rummet.. Vart snyggt me lite nya lampor, våra gamla var ju så fula... Satte även upp ett nyckelskåp vi köpte nu samtidigt som Tv-bänken... =)

Har börjat vänja mig vid Tv-bänken nu, såå mycket snyggare än våran gamla.. Nu är det bara att invänta våran nya soffa!! Guuud vad jag längtar alltså, ska bli så skönt me en ny soffa alltså.. Våran gamla har ju vart sönder i typ 3 år, så är fan på tiden att vi skaffade en ny... =)

Måste bara hitta nå snygga tavlor att beställa... Har helt tomt på väggarna nu så ser lite tråkigt ut... Vill ha en stor över soffan, vet inte om man måste ha nå mer egentligen, men kanske nån liten oxå.. Ska ju beställa vägghyllor sen och ha över Tv:n så man får lite plats att sätta prydnader.. Nu ser allt så stelt ut, lite personligt vill man ju ändå ha... =)

Ska åka me kusin till jobbet idag, var värsta snöovädret ute så tänkte jag åker me han...

Kommentarer
Postat av: tessi

fick du ut hans bokhyllor?:)

2010-03-29 @ 22:46:31
Postat av: Stina

Jepps, eller inte ut ut lägenheten men till sovrummet iaf.. =P Men där slipper jag se dom heeela dagarna så vart nöjd =D

2010-03-30 @ 07:02:04
Postat av: tessi

va bra:) kul att du uppdaterar:)

2010-03-30 @ 08:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback