Kaffe...

Tog en pause i städandet, tog en kopp kaffe och kollar våra bästa år.. Vart reklam nu, så tänkte jag kunde uppdatera lite grann...
Börjar faktiskt se rätt Ok ut här hemma nu... Hatthyllan och skostället är på sin plats, garderoben är helt klar! Enda stället som är kaos är sovrummet, lådor och grejjer överallt!

Mycket som ska ner i förrådet, tex alla jääävla sladdar.. Har 4 påsar(!) med sladdar som inte används.. Vet inte rikigt varför dom har vart i lägenheten och inte i förrådet =P

Nu längtar jag bara till att soffan kommer... Ska lägga in en beställning till Ikea oxå, en söt liten byrå vi ska ha i hallen...

Första dagen som jag inte vaknar och har ont i huvudet! Skööönt som tusan.. Har haft konstant huvudvärk sen i söndags typ...  Så nu kommer det gå lite fortare med städandet =)

Nää ska kila, våra bästa år började igen! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Om du behöver nå hjälp så är ju jag ledig ihelgen! Tänkte jag kan ju hjälpa igen eftersom du hjälpte mej så mycket när jag flyttade ^^

2010-03-25 @ 22:24:02
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Stina

Är ju typ klar me allt, bara små grejjer som är kvar.. Men tack iaf för erbjudandet iaf =)

2010-03-25 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback