Pause...

Var tvungen att ta en pause i mitt fixande här hemma så snodde en lista av Tessi! =)

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Lotta... Ok syster, men ser henne mer som vän =)
2. Personen du smsade: En jobbarkompis
3. Du fick SMS av: Telia för en liten stund sen =P
4. Du kramade: Janne

IDAG
5. Kläder: Först jeans + tröja men nu när man är hemma blir det nattbrallor och tröja =)
6. Bättre än igår: ??

IMORGON
7. Är det: onsdag
8. Planer: Fixa och ordna till i lägenheten!
9. Något tråkigt som händer imorgon: Fixet i lägenheten... Kommer ju bli bra i sluändan, men nu känns det seeegt

FAVORIT
10. Nummer: 12
11. Färg: Rosa, Svart
12. Årstid: Sommar!
13. Saknar du någon?: Nää, kan vara skönt me liten egentid ibland =)
14. Humör för tillfället?: Hmm.. Är väl på bra humör trots att jag är jääkligt trött

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Vaknade, klädde på mig
16. Vad åt du sist?: Drickyoghurt + macka till lunch
17. Vad irriterar du dig på?: Alla lådor och säckar som står överallt i lägenheten
18. Tror du på distansförållanden?: Njae kanske, beror helt på personerna.. Jag hade inte klarat det tror jag..
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen alls för tillfället
20. Tror du att personen tänker på dig med?
21. Vart reste du sist?: Shoppingresa till Luleå
22. Vad gjorde du igår kväll?: Packade upp lite smått, hängde gardiner, var till våra grannar en sväng...
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Har hört att jag liknar mamma så får väl säga mamma =)
24. Ler du ofta?: Aaa!
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Nää
27. I vems säng sov du i igår natt?: Jannes
28. Vilken färg har din tröja?: Svart/vit

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Jaa
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Jaa
31. Gråter du när du skadar dig?: Beror på hur ont man får =)

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Joo
33. Vad gör dig glad?: Kärlek, Umgås me roligt folk...
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nej
35. Är lycka överskattat?: -
36. Kan musik göra dig glad?: Ja!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja 
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja!
39. Har du en flick/pojkvän?: Ja
40. Är du nöjd med det?: Ja
41. Är du kär?: Ja

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Hatar ingen, tycker bara mindre om nån enstaka =P 
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha nej
44. Är du en mobbare?: Nää
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Nää
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Nej
48. Favoritämne?: Ingen speciell...
49. Värsta ämne: Matte, Kemi
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Går inte skola..


Så ja, då var det klart... =)   Har kommit hem just efter 1, åkte hem med pappa för hade handlat på Domus när jag ändå var i Gälka... Jobbat 1½timme på morgonen, jobbade tillbaka åt min arbetskamrat...
Sen nu när jag kom hem har jag hunnit me att göra toan helt klar, vart ner me lite banankartonger i källaren och nu håller jag på att fixa till i garderoberna..
Har ännu mycket kvar att göra innan allt blir klart, men bara man får bort det som ligger utspritt överallt så kan man ju överleva... Nu får man panik bara man öppnar dörren, allt är upp och ner... =P

Var på skinnmöbler idag oxå och beställde en ny soffa!

Tyckte jättemycket om den, både snygg och skön =)  Skulle ta 2 veckor ungefär för dom att få hem den, så kommer längta! Ångrar mig lite nu att vi inte bestämde oss före så vi hade haft den nu!
Nu behöver vi bara nya databord och ny TV-bänk... Hade behövt hitta lite snygga tavlor oxå, men de får vi oxå ta sen när vi har fixat klart allt här, så ingen brådska.

Nää ska bege mig tillbaka till garderoben innan jag helt fastnar här vid datan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback