Rutin..

Jaha, då kommer ett inlägg igen. inte dåligt om jag får säga det själv... =)  Tror aldrig jag vart så här duktig att uppdatera...

Var på bingo igår, vart inte en krona rikare, bara fattigare... Lite tråkigt, men vafan, man måste satsa för att ha en chans att vinna... =) Köper ju aldrig lotter eller annat, så kan unna mig att slösa 120kr varannan vecka på bingo...

Jobb idag, som vanligt.. Ska fara till Jysk efter jobbet och beställa ett bord! Var på erbjudande, kostar nu 3500:kr, och brukar annats kosta 6595kr... Så slår fan till nu, är såå less på vårt nuvarande bord! Det blir säkert fint igen om vi skulle slipa till det, men känns som att det aldrig kommer bli gjort så lika bra att köpa nytt när det var så billigt...

Ska åka med kusin idag igen till jobbet.. Tänkte faktiskt ta bussen nu när det inte var snöstorm ute för första gången på hela veckan, men fick ett sms av han att det bara var och komma ut 07.40 om jag ska åka me han... Så kändes lika bra då, slipper man stressa på morgonen =)

Fotade våran nya TV-bänk oxå när den är på plats! Vart såå nöjd, enda som kommer vara drygt är att hålla den ren.. Svart är egentligen dumt att köpa, men är snyggast.. Så får stå ut me att torka av den ofta istället... =) Få se nu om vi köper en ny TV oxå, våran nuvarande såg så liten ut på den stora TV-bänken =P

Blir att sova hos mamma och pappa ihelgen! Hjärtat ska dra till byn och blir mest troligt där hela helgen, så då sover jag hos dom så jag slipper vara själv.. + att man får mat då oxå, inte dåligt =P
Är annars en sån där som haaatar att äta och laga mat själv, så om jag känner mig rätt hade jag svultit hela helgen, eller överlevt på micromat och godis =P

Ska kika runt på Facebook som vanligt en sväng innan det är dags att bege sig!

Kommentarer
Postat av: tessi

kul att nån uppdaterar bloggen :) Vad spännande de ska bli å se hur de ser ut nu hos er :) Och lite sur är jag att du inte åker till byn din jävel ;)

2010-03-31 @ 09:40:05
Postat av: Stina

Aaa har börjat bli duktig att blogga, medans resten har bloggtorka =) Men åker till byn nästa vecka, hade tänkt fara och åka lite skoter och sånt! Janne har tagit semester hela nästa vecka så =)

2010-03-31 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback