Sängen snart....

Snart dags för sängen... Tänkte bara göra en snabb uppdatering... =)

Har tagit det lungt heeeela dagen, har vart så trött och även mått lite dåligt.. Så har legat framför TV:n mest hela dagen, pallrad mig till sängen för att vila när jag insåg att det var så ljust i TV-rummet... =P
Mamma kom och hämtade mig just efter 18, vi hade ju Bingo-dag idag! Jag fick inget bingo, mamma var den enda av oss som hade tur och fick det.. Hon vann 400kr, inget mycket att hurra över, men iaf bättre än inget =P

Har nått att se framemot nu, ska boka en resa till Gävle, far den 17 Maj och blir borta hela veckan! Blir väl att vi shoppar, strosar runt och vi ska även boka in en kryssning! Spännande! =)

Nää, ska gå och sussa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback