Onsdag...

Usch, är trött som tusan... Har ändå sovit nästan 7 timmar, men var som ett lik omorse när väckarn ringde! Brukar alltid ställa väckare fast jag är ledig, vet inte annars hur länge jag hade blåst på =P

Har kollat Våra bästa år för ett tag sen, nu kollar jag runt lite på nätet.. Börjar känna mig lite småhungrig, så tror jag ska gå och värma min souvasrulle på en stund!

Tror jag ska baka morotskaka idag! Köpte alla ingredienser igår... Så länge sen jag gjort det, så hoppas det inte ska vara allt för svårt! Men har ju recept så, förhoppningsvis, kan jag inte misslyckas! =P

Nä, ska kila iväg!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vart den god då? :)

2010-09-08 @ 22:14:57
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback