Onsdag...

Måndag och tisdag gick snabbt... Jobbade 7:30-15:00 igår, efter det for jag me mamma och mommo och handlade på Coop! Mamma lämnade av mig på Expo medans hon skjutsade hem mommo, sen for vi till Jysk där mamma köpte jättesnygga hallmöbler! Vidare hem till mig där jag bjöd mamma på mat, korvstoganoff och ris.. =)

Sen på kvällen vart det mest slappande... Spelade lite Modern Warfare 2, sen vart det att duscha och sen slog jag på det senaste avsnittet av 90210! Var ett bra avsnitt, och har väntat som faaaan på det =) Roligt att den har börjat igen!

Jobbar 15-20, efter det ska jag fara till mamma där Vanessa oxå är.... Lotta skulle på bio, så hon skulle lämna Vanessa hos mamma före... Ska sen tillbringa natten hos Lotta, var ett tag sen sist!
Börjat ha liiite Vanessa-abstinens, så ser framemot kvällen! =)  

Nä, ska ta min andra kopp kaffe nu och efter det kanske plocka ihop lite här hemma... Usch va trist, men måste ju tyvärr göras... =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback