Måndag...

Jaha, då var det måndag igen... Jobbveckan har gått suuuperfort, tycker inte alls det redan gått 7 dagar! Nåja, skönt med ledigvecka nu iaf så ska inte klaga över det inte =P

Var på bingo igår, vann hela 250kr som jag delade med mamma och mommo... Efter det for vi till morbror och hälsade på vart det var full rulle.. Sov över hos mamma bara för att, vi fick även sällskap av Jesper hem! Kollade Madagaskar 2 och var vaken till 00.30 typ sen kröp vi ner i sängen alla 3!

Vaknade sent idag, 10.40 tror jag den var.. Käkade frukost och bara lallade på tills vi for iväg och hämtade ett paket jag fått åsså for vi och hämtade min gammeltv som mamma fick ta!
Har vart och spelat poker med mamma och våra 2 pokerpolare, tänkte vi måste träna tills det är poker på fredag! =)  Jag hade fan ingen tur alls, vann inte en enda gång! Tur att vi bara spelade om småpengar =)

Imorrn blir det stan på dagen, sen fara hem med hjärtat när han slutar jobbet!

Ska fara och fiska på onsdag med mamma och Jesper, blir ev övernattning hos mommo beroende på hur fiskandet går... FÅr vi inte våra fiskar ska vi försöka nästa dag tänkte vi =)

Nu börjar jag sakna Lotta och Vanessa på allvar alltså!! Dom har vart borta 4 dagar, men känns fan som mer när jag inte ens har pratat me henne!! Så nu tycker jag dom kan komma hem!! =)

Nää, ska avrunda!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi saknade dej också :)

2011-07-30 @ 13:11:29
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback