Tisdag...

Lääänge sen jag uppdaterade, som vanligt... Känns som att det bara blir att skriva samma saker om och om igen, så orkar inte ens uppdatera...
Jobbat hela förra veckan, och var helt slut alltså! Somnade före 23 varje dag, förutom en dag då jag sov hos Lotta.. Då var hon dåligt inflytande, var vaken till 23.40 =P

Ska fara till mamma och pappa vid 16, ska kolla runt lite bland mina saker där.. Har haft 4 kartonger som jag ska ta hem ståendes där i... hmm... kanske 1 år? Så känns på tiden att hämta hem dom... Jobbigt bara sen att veta vart jag ska göra av med allt, men finns alltid nått vrå att sätta in det... Enda som känns roligt att ta med sig är min snygga golvspegel!

Ska tillbringa veckan hos Lotta, som vanligt =P Ska på stan imorrn, mer vet jag inte rikigt vad vi ska göra.. Nått hittar vi alltid på!

Har städat hela förmiddagen.. Dammsugit, vaskat, plockat ihop.. Även hunnit me att smörja in vårat köksbord, som var så torrt att det nästan blivit vitt! =) Varje gång vi sitter vid köksbordet  säger alltid nån av oss "Vi borde smörja in bordet snart, det är ju jättetorrt"... Har sagt så i nån månad, så tänkte lika bra att göra det nu när jag kände att jag faktiskt orkade göra det!

Här kommer lite random bilder från 2011... Mesta bilderna är på Vanessa, men där jag tillbringat mest tid så är oundvikligt =P






Nä, ska kila iväg nu!


Tidig morgon...

Uppe före 8 idag, trots att jag är ledig... Vaknade av min telefon, fick sms.. Och kunde inte hålla mig från att titta vem det var ifrån, och tur var väl det.. Såg att jag blivit erbjuden extra jobb! Var först i April, men ändå nått!

Sitter precis med första koppen kaffe, och var såå gott!! Ibland är det extra gott med kaffe alltså.... Ska väl städa till lite här hemma, och ska även gå ner till tvättstugan ifall jag orkar.. Hade behövt boka en tvätttid, är fan 6 veckor sen sist, så är en rejäl laddning....

Tänkte föra över lite bilder från telefonen, men vet inte rikigt hur man gör... Måste kolla upp det och sen ändra detta inlägg med bilder =P

Har ju en ny telefon, så mycket roligare att knäppa kort nu när det blir bra bilder!

Här är min nya telefon... (letade bara fram en bild från google)
HTC Desire HD

Var faktiskt en bra telefon, har vant mig vid hur stor den är oxå! Trodde inte den skulle vara större än en Iphone, men där hade jag fel.. Vart liiite förvånad när jag fick den =P

Nä, ska kila iväg!