Fredag...

Gokväll! Har precis suttit och gjort en ny design åt syster Linda, vart nöjd! Enkel, fast ändå fin.. Tycker om att göra med ramar och grejjer, men ibland känner jag bara för att göra det lite mer stilrent.. Kanske beror hur kreativ man känner sig!

Vilken vecka det har varit, full rulle varenda dag känns det som! Fan inte van vid det på mina jobbveckor, då mesta lediga tiden brukar handla om mat, dusch och film typ =P

Bakade en till laddning morotskaka igår som vi ska ha här hemma... Gjorde även en drömrulltårta till dopet, den vart inte helt lyckad... Vart lite för mycket smörkräm i den just i mitten, så vissa bitar smakade typ bara det... men nå tror jag den går åt iaf, till kaffet slinker nog allt ner =)

Var förbi på församlingsgården efter jobbet idag me mamma, lotta, linda och jesper och dukade inför dopet! Vart kanonfint! =) Jag och mamma ska skynda oss tillbaka dit imorgon efter dopet och fixa fram fikat och koka kaffe och sånt... Har planerat vad jag ska ha på mig, vart en helt annan uppsättning kläder än vad jag tänkt mig, så tur man har lite kläder att välja mellan! =)

Här kommer 2 randombilder jag hade på telefonen!



Nä, ska försöka gå och sova nu!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhåå, ännu en uppdatering på en jobbvecka! Det börjar ta sej ^^

2011-05-28 @ 00:46:16
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Linda L

Hmmm börjar vara ett tag sen du skrev nått här...

2011-06-24 @ 20:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback