Som sagt...

Skrev i förra inlägget att det kommer dröja innan nästa inlägg, och mycket rikigt vart det så =P

Allt är som vanligt, dagarna rullar på! Vaknat, kollat våra bästa år och drack kaffe följt av lunch... Sen intog jag ryggläge på soffan och hoppades att min huvudvärk skulle försvinna! insåg att den verkligen inte ville göra det, så tog en alvedon och kröp ner under täcket!
Funkade faktiskt, var borta när hjärtat väckte mig strax efter 4! For på stan och köpte kulglass och sen for vi mot Nunis! Var från bilsport eller nån sån tidning som skulle fota, så vi infann oss där 17.20... Jag följde ju bara med för glassens skull, så var inte helt nöjd när det drog ut på tiden där och vart klart 20.30 typ... Äääh, sak samma, fick ju min glass iaf.. =P

Imorrn blir det att fara till Lotta och tillbringa kvällen oxå, hon är ledig på torsdag och då brukar vi passa på att ta en tur på stan, fika, bara strosa runt =) Så skönt att ingen av oss har en tid att passa, som det annars ofta är... Jäkla att man ska behöva jobba, så skönt att vara ledig och bara vara juh =P 

Till helgen blir det bröllop, ska bli roligt! Jobbigt dock med "valfri" klädsel... Hur gör man då? Klär man upp sig med klänning eller kommer man mer "vanlig" som i jeans?? Haha nästan lättare med klädkod så man vet hur resten ser ut... Vill ju inte komma överklädd, men samtidigt inte underklädd... Haha vilka bekymmer =P

Nä, ska gå till sängen och få några timmars sömn innan väckaren ringer strax efter 7! Då blir det att bege sig till tvättstugan.. Enda lediga tiden på hela veckan!!! Nåja, tar rätt fort när man har 5 maskiner och 2 tumlare =)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback