Fredag....

Är redan fredag, och inleder den med en bussresa hem för tvättstuga! Sov hos Lotta igår oxå, kände att vi ville ha lite mer tid med varann =)

Torsdagen var det händelser heeela dagen, var roligt! Bus med Vanessa, öppen lek, fika på Oscar, strosat i affärer! Var till mamma en sväng på eftermiddagen och efter det styrde vi kosan mot Nina och Mario för en snabbvisit innan läggdags för barnen! =) Fick suuuupergott fika, både jag och Lotta vart sjukt imponerade över Ninas bakningkonster! Enda jag kan baka är morotskaka och det är jag ofta för slö för att göra  =P

Var till Linda på onsdag och där fick vi vääärldens godaste varma choklad! Haha tur kaske att man inte är bra på att fixa sånt själv, med go dricka och fika för annars hade man nog sett ut som en boll till slut! Var lite trist dock, vart allergisk efter ett tag där fast jag tagit allergitablett!! Skumt och trist!

Nä, ska börja plocka ihop tvätt så det är klart när min tid börjar! Ska byta sängkläder och hänga ut täcken på vädring.. Haha som en pensionär, men behövs faktiskt ibland! 

Ha en bra helg allihop!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback