Fredag!

Förra ledigveckan och jobbveckan avklarad... Gick in i vanliga "jobbrutiner" så jobbveckan gick undan, varit en massa dagar hos Lotta då Johan vart i Norge.. Hann med en tjejkväll oxå vilket var trevligt! Ingen krog vart det, men roligt iaf att komma ut!

Denna vecka har gått sjukt fort alltså! Barnvakt på måndag, tisdag var det bingo, jobbat onsdag och torsdag... Och nu är det redan fredag... Sjukt! Vill att mina ledigveckor ska vara lääängre juh!

Vann iaf just över 3000kr på bingot, var fan roligt! Länge sen vi vann nått, så var på tiden... Vart 792kr per person tror jag det var, delar ju alltid lika, större chans att vinna!

Gjorde lasagne för nån dag sen, såå gott! Och igår vart det blodpalt, var inte dåligt det heller =P

Typsikt föressten när man är ledig, fan omöjligt att sova!! Vaknat av grannens alarm, han snoozade några gånger och jag vaknade av det vaaarje gång! Somnade iaf om varje gång, men vaknade sen strax efter 8 och gick upp..

Ska på loppis imorrn, den som är i mbgt... Hittar typ aldrig nått, men roligt iaf att kika runt!

Nää, ska dricka min tredje kaffekopp och sen invänta Våra bästa år... Ska städa lite efter det, grusigt som fan överallt! Ska senare fara på Konsum och inhandla lite jord, så ikväll blir det omkrukning av alla blommor! Tycker faktiskt det är roligt!

Lär väl dröjja ett tag innan nästa update, börjar vara lika slö som resten med bloggandet =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback