Aldrig mer....



Aldrig mer ut när jag måste vara nykter... hade vart myyycket roligare om man vågat dricka, allt blir roligare med alkohol =P Men skönt iaf att vi var hos grannen, var inte långt att gå hem.. Ner för 2 trappor så var jag hemma, så det kan jag inte klaga på iaf! Var mycket folk där, så var väl roligt, men som sagt, ska aldrig mer gå ut nykter =P

<----- Ett kort på mig och Lotta från ikväll

Ska upp halv 6 imorrn för att hinna me bussen.. Drygt att mamma har semester just på helgerna då jag brukar åka me henne... Måste ju fan stiga upp före fan själv för att hinna till jobbet i tid....

Nåja, ska kolla Animal Cops nu och hoppas jag börjar bli trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback