Snabbis...

Snabb uppdatering innan det är dags att börja gå till bussen!

I lördags åkte jag och M till Luleå, var roligt! Hittade lite grejjer att shoppa, men inte allt för mycket.. Bara lite nödvändigt och lite krafs som vanligt... =P  Kom hem vid 20 snåret, då var jag helt slut alltså! Kan ta knäcken av en att gå på stan... Började kolla film me hjärtat kl 21.... Vi somnade i första reklamen, så vart en tidig lördagskväll =P

Igår var vi i byn och åt grillat och tvättade och vaxade bilen....

Nu är det jobbvecka igen! Hujj vad ledigveckorna går fort alltså.. För fort....  Måste ringa och boka tid till frissan nu, ser fan hemskt ut i håret! Utväxt så det heter duga och allmänt skabbig =P   Får inte ut löshåret själv heller, har testat för nån sag sen.... Hjärtat testade oxå, men han fick med så mycket av mitt egna hår så vågade inte låta han dona.. Vill ju inte bli flint på kuppen =P

Nää måste börja bege mig ut i regnet och gå till bussen nu!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Är ni nångång vakna jättesent då? :P Hehe...

2009-08-18 @ 09:38:09
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback