Usch!

Vill ha min ledigvecka nu!!!! Så jäkla trött alltså.. Somnade just efter 22 igår, fan inte ofta det inträffar! Så fick sova 8 timmar men har ändå vart helt slut idag.. Vädret gör ju inte saken bättre heller, 35grader i solen..... Man blir ju lite mör bara av det.... Nåja, 4 dagar kvar nu, sen ledigvecka igen! Kommer bli såå skönt alltså....

Har laddar upp lite nya bilder på FaceBook från ihelgen, vart inte att knäppa så mycket, men några kort iaf =)
Hade viljat bli bättre på att komma ihåg att ta kort, men glömmer som bort den, har ju aldrig annars me kamera så...

Hoppas det är fint väder på min ledigvecka, då tror jag att jag ska fara till mor och far och sola på dagarna! Känns som att jag inte har fått mycket sol denna sommar....

Näää, dags att hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback