2 uppstigningar....

Håller på att kolla Animal Cops nu, men var reklam så tänkte jag skulle skriva en rad...

Som rubriken lyder, 2 uppstigningar kvar till min semester! Fyfan va skönt att vara ledig i 5 veckor alltså!
Ska njuta på som aldrig förr... Hoppas bara vi får lite mer sol och fint väder, börjar bli rätt less på regn och rusk...

Under veckan har jag bara jobbat, har inte orkat mycket mer som vanligt under mina jobbveckor.... Tar fan all ork av mig att stiga upp 6 varje dag. Suttit vid datan och kollat TV är det enda som jag pallat... Så ska bli skönt me lite välbehövlig semester... Är så jävla glad att jag fick fast anställan alltså, palla jobba hela sommaren....

Har tappat 6 slingor av håret nu, men tycker ändå det har hållt bra... Känns dock som att det sliter mycket på håret att ha löshår, så vettetusan om jag kommer göra om det... Får se hur hårlös jag känner mig när jag tar bort det =P Kanske blir att jag sätter in nytt på en gång igen, man vet aldrig =) 

Nää ska kolla klart Animal Cops som började nu, sen borsta tänderna, fläta håret och sen slänga mig i sängen.... Är faktiskt liite trött, så ska bli skönt att sova lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback