...

Har nyss vart ner 2a varvet till tvättstugan... Tvättat hallmattan + 2 vinterjackor + handdukar! Vinterjackorna luktade såå jäkla mycket rök sen vi var och grillade i byn, så var på tiden att man fick dom tvättade så man slipper röklukten varje gång man går in i lägenheten =)

Skulle tvättat massa nya sängkläder kom jag på nu oxå.. Dom är inplastade och har lagt dom på golvet i skrubben, så har heltglömt bort dom! Kanske kör en extra maskin me dom nu när jag går ner om jag orkar... Hade ju tvättstuga igår oxå så känns inte allt för roligt att behöva köra ännu en maskin men...

Idag ska jag fara till mor och far och äta... Italiensk köttfärslimpa!! Muuuums! Sen blir det att fara till Lotta för att tillbringa kvällen.. Får se om jag även sover där, får se hur vi gör..
Mamma skulle ev hämta upp våran "platta" från Colorama redan idag, var ju som egentligen därför jag tänkte sova hos Lotta... Men får se, kanske gör det iaf... Roligt me våra övernattningar =)

Näää, ska kika runt på lite bloggar sen kila ner till tvättis igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback