Tidig morgon...

USCH för jobbveckor alltså.. Att man inte alltid kunde ha ledigveckor och ändå få betalt, hade fan inte varit dåligt... Har sovit till ca 10 heeeela veckan, så kändes jobbigt att stiga upp 06.15 när väckarn ringde! Hade bara viljat slå av den och somna om, men det får man ju inte göra...
Nåja, bara 7 skift kvar så är man ledig igen...

Var i byn igår igen, tänkte fara me skotrarna och grilla men vart inte.. Var dåligt skoterföre, så vi stannade på gården och grillade istället.. Var inte hel fel det heller.. Nästan skönare tycker jag =P
Stannade där till middagen, då det vart lappkok.. Ja, eller renkok som alla verkar kalla det nuförtiden.. =P

Åkte hem vid 18 tror jag, då började jag kolla 90210.. Var så spännande slut på varenda avsnitt så kunde inte sluta titta, så slutade med att jag kollade 4 avsnitt och gick och la mig först 00:30...

Kollade 2 filmer i lördags föressten... "District 9" och "Närkontakt - The fourth Kind"... Dom var helt OK, fast hade nog inte rekommenderat District 9 åt nån... Var lite för konstig för min smak egentligen...
Närkontakt var jääkligt äcklig! Hade aldrig vågat kollat den själv, hade fan blivit helt hispig =P

Nu ska jag börja bege mig till parkeringen och möta upp kusin och åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjenis!

Har för mig att jag läste i din blogg nån gång att du hade beställt Rimmelsmink nånstans ifrån, men minns inte vart??? Jag saknar deras puder enormt! :-(

2010-04-17 @ 08:55:48
URL: http://www.littlemrss.blogspot.com
Postat av: Stina

Hmm... Kan kika när jag kommer hem, har för mig jag sparat sidan jag beställde ifrån.. Men har dom inte fått in Rimmel till Lindex igen? Har för mig Lotta sagt det.. Men ska kolla upp adressen iaf, så lägger jag ut den här! =)

2010-04-17 @ 16:16:06
Postat av: Stina

Jag hittade tyvär inte adressen.. =/ Men försök leta på google på Rimmel så kanske nån adress kommer fram, kommer ihåg iaf att det var en amerikansk sida jag beställde ifrån...

2010-04-19 @ 09:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback