Trött..

Var trött som tuuusan när jag klev upp idag, men vet ju att man inte blir piggare av att börja snooza, så steg upp iaf... Piggnade till rätt fort när jag väl kom till datan.. =)

Var på bingo igår kväll.. Vann inte en spänn! Som vanligt då men ändå trist.. Men fick iaf vänta 2 ggr så fick lite spänning iaf =) Hade lite ont i foten, men gick bra iaf.. Nu idag känns det helt bra!

Kom just på att jag inte brukar vara en sån som kan följa serier.. Men nu följer jag 5st!
90210, Vampire Diaries, Fringe, V, Top Model



Konstigt att jag kan kolla så många samtidigt... Brukar undra hur fan Lotta klarar att kolla typ 8 olika serier samtidigt, men förstår nu att det inte är nå problem.. Man blir som så insatt i varje serie att man inte ens tänker på de andra... + att alla serier jag kollar nu är så olika varann =)

Yay, Tessi sa precis att hon kommer in till stan! Ska plocka ihop här lite snabbt, sen kolla Våra Bästa År!

Kommentarer
Postat av: Lotta

8 vet jag inte om jag följer men :D och du glömde faktiskt räkna med ditt våra bästa år :P

2010-04-21 @ 21:31:22
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha men näst intill 8 har det säkert kommit upp i där ett tag... Jaja, kollar 6 serier då, inklusive våra bästa år =D Tänkte faktiskt inte ens på den, men den är ju en del av mina vardagliga rutiner så =P

2010-04-21 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback