Onsdag...


Var och fixade håret igår, och vart suupernöjd!! =)  Blev blonda, bruna och 2 nyanser av röda slingor... Toppade även håret, men vart inte att ta lika mycket som jag trodde.. Tänkte när jag inte vart på 6 månader att det skulle vara jätteslitet, men där hade jag fel!


Kanske är för att jag har haft lockigt hår i 2 månader (?), och inte slitit med plattången varje dag som man skonat håret lite....
Korten var väl inte jättebra, men dom får fan duga... =P Tycker dom ljusa slingorna syns mer i verklighet, dom försvann som nästan på korten...
 
Ska fara till Lotta på en stund... Inte träffat henne sen i lördags, så fan på tiden! Men har ju som inte rikigt viljat komma dit och störa, bättre att vänta på att dom fick fara hem! =) 
Ska bli såå roligt att träffa mosters lillpärla oxå! Ska bli spännande att se vad för namn dom bestämmer sig för oxå... Kan förstå att det kan vara svårt att bestämma.. Man vill ju inte ha nått vanligt, tråkigt namn som var och varannan heter =)

Nä, ska gå och borsta tänderna så jag är redo att bege mig sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback