Onsdag...

Så var det onsdag redan.. usch vill inte att det ska gå såå fort!

Har haft besök en kort sväng idag oxå, var trevligt... =) Resten av dagen har jag bara slappat.. Duschat, kollat lite TV och suttit vid datorn...


Målade naglarna idag på morgonen, lite enkelt bara med fransk manikyr... =)  Vart inte så jättejämt, men får duga =P Vill helst måla dom som jag gjorde på nyår, vart jätte snyggt! Men orkade inte, tar sån jävla tid och man kan knappt göra nått på flera timmar...


Fick precis ett kuvert från Karolinska Institutet, dom frågade om jag ville vara me i en tvillingundersökning.. Har vart me där tidigare, men var måånga år sedan... Ska iaf vara me nu igen, kan man hjälpa med forskning med hjälp av sitt spott så är det väl lika bra =P

Har precis pratat med FAB... Mest troligt ska vi börja flytta NÄSTA VECKA!!! Fyfan, känns nästan lite nervöst nu, har ju väntat på det så länge... FABgubben skulle komma hit imorrn och besluta om dom ska göra sovrummet först och sen resten.. Hade det som förslag så vi kan ställa in alla möbler i det färdiga sovrummet så man slipper börja böka med att lyfta ut allt och fixa släp och sånt...
För mig hade det nästan vart bäst NU att veta hur det blir, då kan jag börja packa lite smått, sånt man inte anväder dagligen och sånt.. Nästa vecka jobbar jag ju, och då blir det nog stressigt att hinna med allt...

Spännande!!! =)  Guuud så skönt det kommer bli med repat alltså!!!! Ny fräsh toa, nya skåp i köket, nya fiiiina tapeter!!! Den stora frågan är bara, vad tusan ska man välja för färger överallt?!?  Så ALLA läsare, lämna kommentarer om vad ni tycker!! =)
Ska köpa ny soffa då äntligen!!! Och hade viljat hitta nå nya fina tavlor.. Men vart fan kan man hitta sånt?

Hmm, hoppas föressten att FAB's lånelägenhet är ledig..  Vettetusan hur man ska göra annars... Vill inte direkt tränga sig på folk, vet ju inte alls hur länge repningen kommer ta...

Nää, ska kila vidare.. Ska ev sen till mor och far och äta köttsoppa! Mommo är där nu och håller på att kocka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback