Onsdag..

Vaknade redan 8 idag, trots att jag var ledig.. Skulle jobba extra idag, så var tvungen att ringa tidigt och fråga vilken tid jag skulle börja... Trodde det skulle vara från 9.30, men ska börja först 13... Känns lite drygt att bara jobba 3 timmar, men vafan, blir ju extra pengar det me.. =)
Ska jobba nått mer skift i veckan oxå, har ändå inget speciellt planerat...

Var och fiskade igår me mamma och mommo... Fick 2 fiskar var, sen var det slutfiskat.. Man får bara dra upp 2 fiskar var på fiskekortet. Synd det var en som sålde fiskekort där vid oss, så man kunde inte fuska heller =P
Jag fick kämpa lite längre än resten för att få mina fiskar, men var för att jag ville köra på spinnare, medans de andra körde på bottenmete!

Dålig kvalite på kortet, jag vet... Men är taget med min mobil, och har inte världens bästa kamera i den, vilket syns... Men ser ju iaf vad det är så.. =P



Nä, måste kila nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback