Irriterande!

Hade för ett tag sen så dålig mottagning här hemma på Kilen... Men verkade bli bättre där ett tag...

Fick ett meddelande av Linda på msn som var "Hoho? Mamma vill ha tag på dig", ringde då upp till mamma och hon sa att hon försökt ringa flera gånger... Även Alf skickade sms att jag skulle ringa mamma.. Men inte har då jag fått varken missat samtal eller nått sms...
Medans jag pratade me mamma plingade det på dörren, då visste mamma att det var Micke för Alf hade ringt till han och bett han komma hit.. Trodde väl typ jag var död eller nått =P

Startade om telefonen, då kom alla sms och sånt....
Nu plingade det i telefonen igen om att Lotta försökt nå mig 12:35... Fyfan för sändningen här på kilen!!!!!

Fick iaf en bra nyhet när jag fick tag på mamma! En avbokning till Boden resan nu ihelgen med kommunal, så den biljetten tog jag!! En hel dags shopping i Boden, middag på Western Farm och övernattning på hotell! Ska bli roligt =)

Städade hela förmiddagen igår... Dammsög, vaskade, dammtorkade, plockade ihop, diskade, fixade till i garderoben... Brukar annars springa omkring som en dåre när jag städar, man hittar en sak i köket som ska till sovrummet och då börjar man med sovrummet.. Då tar det så långt tid.. Så igår var jag duktig och höll mig i varje rum tills det var klart och då gick jag vidare till nästa.. Så tog faktiskt bara runt 2 timmar me allt städ!

Nä, ska spela lite Black Ops nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback