Måndag....

Första lediga dagen efter jobbvecka! Var såååå skönt att få sova länge imorse! Vaknade vid halv 10, helt utvilad och utan väckare... Var superskönt, inte ofta det händer direkt =)
Har tagit lite extraskift nu i veckan... Jobbar fm tisdag och torsdag, och på onsdag är det ett em pass...

Har sökt en lägenhet i gve... En 2a på hägern, så får se vad som händer me det... Var 95 sökande så chansen är ju inte direkt stor att jag får den men man vet ju aldrig... Var lite blandade känslor som jag sökte den men det löser sig väl i slutändan... Är så fruktansvärt less på att bo på Kilen, vill sååå gärna bo i Gällivare!!! Har viljat det i flera år, men har väl blivit "bekväm" eller nått, åsså är det ju svårt när sambon inte vill flytta dit... Men tänkte, kan ju söka lägenheten iaf, kan ju tacka nej i värsta fall... Men hade vart svårt om jag fått den.. Usch, va svårt detta är....

Har haft tvättstuga idag kl 12, hade inte så mycket tvätt men tänkte det var lika bra att tvätta när det var bokat... Hade lite kläder hemifrån mamma och pappa som jag bestämde mig för att tvätta oxå, nu när inte Tessi kom och tvättade med mig... Hade tänkt vänta me dom, men lika bra att få det bortgjort nu direkt... Dom har legat i en garderob i flera år så tänkte lite fräshare att tvätta det...

Har börjat me ett nytt nyttigt liv... Få se hur länge jag klarar det, brukar inte kunna hålla det särskilt länge =P Men har då hållit mig några dagar nu, trots en massa frestelser =P

Nä, ska kila iväg!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du får den! :)

2011-04-18 @ 17:44:23
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Tessi

Ja jag funderar på att åka in EN dag den här veckan med Pecke så hade jag kunnat komma förbi!



Men ska du flytta ensam?

2011-04-18 @ 19:17:51
Postat av: Anonym

Asså Janne vill ju inte flytta till gve, därför jag har har lite blandade känslor om det.. Han ska ju flytta till byn om nått år och det vill ju inte jag! Känns som bra då att jag hinner skaffa lägenhet före, men vet ju inte om precis hur länge det blir han flyttar... Så är svårt, men det löser sig senare =) Men ring nån dag när du har tänkt komma så ser vi!

2011-04-18 @ 20:52:20
Postat av: Tessi

Jo både Kilen och Pallis är ju liiiiite avsides om man inte har körkort heller...Jo de är då lika att vara ute i god tid om du vill ha lägenhet...

2011-04-18 @ 21:39:18
Postat av: Stina

Hade inte viljat bo där fast jag hade körkort, för avsides för min smak.. Vill som iaf ha möjlighet att fara till stan när man vill utan att bli ruinerad =) Joo precis vad jag tänkte, inte roligt att bli hemlös när han beslutar sig för att flytta till byn, men känns jobbigt iaf att flytta själv när han ännu bor kvar här på kilen... Får helt enkelt vänta och se hur det blir =)

2011-04-18 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback